„Munca în primele trei luni de sarcină ar trebui să fie ilegală”: Izbucnirea unei mame
Într-un videoclip postat pe...
Ryan de la Ryan Toysreview nu este deloc diferit de ceilalți colegi din școala elementară. Acest copil de 7 ani iubea trenurile și mașinile, imita personajele Disney și construia civilizații imaginare întregi din Lego. Singura diferență față de majoritatea copiilor era că el se juca în fața camerelor video.
Un adult, cel mai probabil, era responsabil pentru încărcarea acestor videoclipuri pe YouTube pentru milioanele sale de urmăritori. Aceste videoclipuri scurte și simple l-au făcut pe Ryan unul dintre cei mai populari influenceri online, cu 17,3 milioane de urmăritori și un total de aproape 26 de miliarde de vizualizări de când el (și părinții săi) și-au lansat canalul, Ryan ToysReview, în martie 2015.
Pentru Ryan, acsta a înseamnat nu numai un număr infinit de jucării cu care să se joace, ci și o sumă la fel de infinită de bani: Forbes estimează că a fost cel mai bine plătit vedeta YouTube în anul 2018, câștigând 22 de milioane de dolari.
„Sunt foarte bun la distracție și sunt amuzant”, declara Ryan într-un interviu pentru NBC, explicând popularitatea care l-a determinat să devină un mic mare milionar.
Ryan face parte dintr-o tendință YouTube numită „unboxing”, în care creatorii de conținut se filmează despachetând jucării, produse tehnologice și alte bunuri de larg consum, explicându-și caracteristicile și, în cazul lui Ryan, țipând și chicotind de entuziasm.
În cel mai popular videoclip al său, el deschide ouă uriașe pentru a găsi jucării Disney precum Cars și Paw Patrol; în altul, se joacă cu o minge gonflabilă de la Thomas and Friends.
Aproape toți banii săi, aproximativ 22 de milioane de dolari, provin din publicitate pre-roll pe canalele sale Ryan ToysReview și Ryan's Family Review. Când vizionările cresc, la fel cresc si sumele provenite din publicitatea generată.
Ceea ce este aproape la fel de deconcertant ca și suma de bani pe care Ryan a câștigat înainte de a împlini vârsta de opt ani este răspunsul la întrebarea de ce copiii de astăzi ar trebui să fie interesați să vadă un alt copil jucându-se, mai degrabă decât ei jucându-se.
„Videoclipurile de unboxing vă permit să experimentați bucuria de a primi și de a deschide ceva ce vă doriți cu adevărat; mai ales pentru articolele care nu sunt la îndemână sau greu de obținut”, spune Chas Lacaillade, fondatorul și CEO al Bottle Rocket Management.
„Noua tendință nu este să deții ceva, ci să experimentezi virtual, să vezi pe altcineva jucând pentru tine”. Poate părea bizar pentru cei care au crescut urmărind desene animate sâmbăta dimineața”, a mai declarat acesta.
Aplicația YouTube Kids are peste 11 milioane de utilizatori activi săptămânal, ceea ce înseamnă o mulțime de copii dornici să vadă ce jucărie deschide Ryan a doua zi.
La acest moment canalul de YouTube a lui Ryan are peste 37 de milioane de urmăritori.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți Parinți și Pitici și pe Google News
Te-a ajutat acest articol?
Urmărește pagina de Facebook Părinți și pitici și pagina de Instagram Părinți și pitici și accesează mai mult conținut util pentru a avea grijă de copilul tău în fiecare etapă a dezvoltării lui.
Într-un videoclip postat pe...
Cunoscuta artistă Theo Rose și...
Când regele Carol al III-lea...
Temele pentru acasă sunt o...
Titi Aur, instructor de conducere defensivă, vine cu...
Furia și izbucnirile...